E-signering via formulär

Här kan våra kunder skicka dokument för signering med Bank-ID.

Pris: 9 kr per dokument + 9 kr per signering.

Befintlig kund?

Bra, då är det bara att fylla i formuläret, välja fil och klicka på skicka!

    Ange en e-postadress per rad eller separera dem med kommatecken (,) eller semikolon (;) om de är flera. Glöm inte att ange din egen e-post om även du ska signera.


    Hur fungerar det?

    När du har fyllt i och skickat in formuläret, kommer ett e-postmeddelande att skickas till alla angivna mottagare. I detta meddelande informeras mottagarna om att de har blivit inbjudna av dig att signera ett dokument. Genom att klicka på en tydlig länk i e-postmeddelandet dirigeras mottagarna till ett signeringsrum. Där kan de läsa igenom dokumentet och sedan signera det med hjälp av BankID.

    Varje person som genomför en signering kommer att erhålla en egen kopia av det signerade dokumentet. Du som initierade signeringen kommer också att mottaga en kopia av dokumentet.

    Pris: 9 kr per dokument + 9 kr per signering.
    Ett dokument med flera sidor räknas som ett dokument. Kostnaderna sammanställs och faktureras per automatik en gång i kvartalet.

    N

    Betala per signatur

    N

    Juridiskt bindande signaturer

    N

    Ingen bindningstid

    N

    Ingen inloggning