Använd Microsoft listor för ärendehantering.
Har ni Microsoft 365 så har ni redan Microsoft Lists 
– Vi vill hjälpa er använda det.

Varför ärendehantering i Microsoft Lists?
Ärendelistor i Microsoft Lists är för företag som vill ha en plats där alla ärenden samlas. Där personalen enkelt kan skapa och redigera ärenden från dator eller mobil och där ni själva bestämmer vilka uppgifter och funktioner ni önskar i ert ärendesystem.
Ni betalar redan för det - Det är en del av ert Microsoft 365
Då det är en del av ert företags Microsoft 365 så finns redan alla användare och det är lätt att integrera med mail, kalender, Teams osv.
Flexibelt - Vi kan skräddarsy så att listan har precis de sektioner och funktioner som ni önskar
Automatiserade funktioner - Tänk dig att vi skapar en knapp i listan. När du klickar på den så exporteras ärendet till en snygg PDF som sparas i en specifik mapp samtidigt som den mailas till kunden i ett färdigskrivet mail plus att det går ut ett SMS till kunden med information om att ärendet är avslutat..
– inga problem.. vill ni ha en till knapp som gör något annat?
Finns som app för smidig användning i mobilen
Personalen skapar och redigera ärenden på en central plats. Ärenden kan vara låste till vissa användare eller öppna för alla att redigera.
Formulär - Ärenden kan skapas manuellt men kan även skapas via exempelvis ett formulär på er hemsida. Självklart får ni en notis om att ärendet har kommit in.
Berätta för oss hur listan ska se ut och fungera så bygger vi det.
Mer info:
Ni bestämmer själva hur mycket ni tar betalt mot er personal/medlemmar. Vill ni lägga på ett %-påslag eller en serviceavgift så är det inga problem..
Unikt för oss är att systemet räknar ut månadens genomsnittliga spotpris på el samt lägger på energiskatt och övriga avgifter från elbolagen, men om ni hellre vill ta en fast avgift per kWh så går det såklart också bra.
– Ni bestämmer hur fakturan ska se ut helt enkelt.
En del av Microsoft 365
En fördel är att det kostar inget extra, det är en del av Microsoft 365 som ni redan betalar för.


En del av Microsoft 365
En fördel är att det kostar inget extra, det är en del av Microsoft 365 som ni redan betalar för.
Vanliga frågor & svar
Fungerar det med alla ekonomisystem?
I princip alla moderna molnbaserade ekonomisystem har något som kallas API. Om ert ekonomisystem har det så fungerar det.
Vanligaste ekonomisystemen som är kompatibelt är Fortnox och Visma e-ekonomi.
Kontakta oss så berättar vi om ert ekonomisystem är kompatibelt.
Fungerar det med alla laddboxar?
Moderna laddboxar har något som kallas API. Om laddboxen har det så fungerar det.
Vanligaste laddboxarna som är kompatibla är Easee och Garo.
Kontakta oss så undersöker vi om era laddboxar är kompatibla.
Om man har ett omodernt ekonomisystem då?
Om ni har ett gammalt ekonomisystem som inte är online utan installerat på datorn kan vi inte få laddboxen att skapa fakturor men vi kan automatiskt skapa ett fakturaunderlag i exempelvis Excel där det står vilka användare som har laddat, hur mycket varje användare har laddat, till vilket elpris och en summa med vad ni ska fakturera varje användare. Ni bestämmer vad ni vill ha för underlag och hur det ska vara uppställt.
Kontakta oss så berättar vi mer!
Är det någon uppstartskostnad?
0 kr om ni har ett laddbox-märke och ekonomisystem vi arbetat med tidigare. Har ni något som är nytt för oss så är priset enligt offert.
Kontakta oss gärna och berätta vad ni har eller tänkt skaffa!
Är det svårt att komma igång?
Vi har redan löst det tekniska så om ni har ett laddbox-märke och ekonomisystem vi arbetat med tidigare så är det väldigt enkelt. Vi berättar vad vi behöver av er.. det är inte mycket. Sen löser vi resten.
Kontakta oss så berättar vi mer!