Småföretagarnas molnpartner

Vår IT-expert Claes vill prata onödig IT med dig!

Helt kostnadsfritt samtal där vi går igenom vilka IT-tjänster ni betalar för. Vår förhoppning är att vi kan både sänka era konstnader samtidigt som det blir bättre.
Claes Tornewall

Kostnadsfri IT-analys med Claes

Fyll i dina uppgifter så kontaktar han dig inom kort!

Säger vi verkligen bara upp IT-tjänster?

Vi brukar faktiskt börja så, att kostnadsfritt gå igenom kunderas IT för att se vad dom behöver och inte behöver för att sedan presentera ett förslag som ofta innebär färre och billigare it-tjänster.

Vi är Microsft partner och det är Microsoft 365 vi med största sannolikhet kommer att rekommendera. Som Microsoft 365 kund kan man oftast säga upp tjänster som fjärrskrivbord, Dropbox,  backup, virusskydd osv.

Om ni redan har Microsoft 365 då vill vi se över era licenser. Vi har märkt att det är mer regel än undantag att man har onödigt många och/eller dyra licenser.

Microsoft 365 – Paket & priser

   

Ett komplett paket av molntjänster som passar både den enskilda firman och det större bolaget.

En långsiktig molnpartner

Som kund hos moln'it är vår förhoppning att ni ska känna att ni alltid kan kontakta oss i frågor kring IT utan att känna oro kring oväntade kostnader eller att du själv inte är kunnig i området.

- Nöjda kunder är en förutsättning för långsiktiga samarbeten.

Värdegrund

$

Snabb kommunikation med våra kunder

$

Använda ett enkelt språk kring IT

$

Paketera våra tjänster och priser på ett enkelt och tydligt sätt

$

Förenkla vardagen med smarta och användarvänliga lösningar

Hur arbetar vi?

Från en kostnadsfri konsultation till ett långsiktigt samarbete. Här är våra 6 steg:

1. Behovsanalys

Ni kanske ska flytta till Microsft 365, eller ni kanske redan har det ni behöver men söker en it-partner för support och effektivisering? Ni kanske inte riktigt vet vad ni vill ha... hur som så börjar vi med en kostnadsfri analys.

2. Offert

Nu vet vi vad ni vill ha och vi kan skicka en offert. Vi har tydliga priser och paketerade tjänster så det ska inte vara några överraskningar.

3. Åtkomst & planering

Vi kan behöva inlogg till mail som ska flyttas, information om vem på firman som ska ha tillgång till vad osv. Vi sätter även ett datum när det nya ska ersätta det gamla.

4. Klart - Kontroll

Nu är allt up and running och vi får nu kontrollera så att alla på firman har tillgång till allt och att det fungerar som det är tänkt.

5. Utbildning

Nu visar vi er hur ni loggar in på mailen, sätter upp ett videomöte, använder kalendern osv.

6. Framtida support

Nu har ni er egen it-expert hos oss på moln'it som är insatt i ert företags IT och har tillgång till era molntjänster för enkel support.